• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 24 تیر 1398
کد مطلب : 65921
+
-

احداث  محور کریق - آرموداق سرعت می‌گیرد

عمران
احداث  محور کریق - آرموداق سرعت می‌گیرد

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل از تسریع عملیات اجرایی پروژه احداث محور کریق-آرموداق خبر داد.

 به گزارش تسنیم، «محبوب حیدری» گفت: با پیگیری‌ها و تلاش‌های انجام یافته، پروژه احداث محور شهرستان نیر-میانه به طول 20 کیلومتر که 12 کیلومتر آن در حوزه شهرستان میانه و 8 کیلومتر در محدوده شهرستان نیر واقع شده تسریع می‌شود.

وی گفت: طول این پروژه که در حوزه استحفاظی استان اردبیل واقع شده 8 کیلومتر است و 2 /5 کیلومتر از آن در سال گذشته زیرسازی و آسفالت شده و امسال طول کل باقی‌مانده از مسیر خاکبرداری و خاکریزی و بازگشایی انجام یافته است. 

حیدری بیان کرد: 2 کیلومتر از طول کل محور تا نیمه مرداد آماده آسفالت خواهد شد و نزدیک به 75 درصد از احداث و عملیات خاکی آن به اتمام رسیده است.

این مسئول افزود: با توجه به اهمیت اقتصادی و رونق استانی و دسترسی به مرکز کشور و اهمیت تکمیل شبکه راه‌های کشوری و تسهیل ارتباط راه‌های مواصلاتی استان اردبیل با استان‌های همجوار، کاهش قابل ملاحظه مسافت مرکز استان تا تهران، ارتقای ایمنی در طول مسیر به دلیل نبود تونل و شیب‌های تند و درنهایت رونق اقتصادی مناطق همجوار در مسیر با دسترسی سریع به بازار استان‌های نزدیک، یکی از پروژه‌های مهم استان است.

وی اظهار کرد: تلاش ما بر این است که اجرا و اتمام پروژه‌های راهسازی را در اولویت قرار دهیم و با سرعت‌بخشی به آنان در برطرف شدن مشکلات پیش‌رو گام برداریم و به همه اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم، چراکه این موضوع برای ما یک اولویت اساسی و مهم است.

این خبر را به اشتراک بگذارید